Skip to main content

Buat Duit Raya Awal Dengan Shaklee



 Ramadhan dah nak tiba, Raya Aidilfitri pula dah tak lama, persiapan raya belum cukup lagi, tambahan nak raya banyak kos yang nak dikeluarkan.

Nak beli baju raya sedondon dengan keluarga, nak beli kuih raya, kos duit nak balik kampung, duit raya untuk mak ayah dan sanak saudara. Semua persiapan perlu guna duit.



                                      


         

Persiapan belum cukup ditambah pulak dengan kewangan yang keluar macam air, dengan ekonomi tak stabil lagi

Dan mesti nak cari cara untuk buat duit extra nak Raya kan, 

Nak tak MJ tunjuk cara untuk membantu masalah anda? Jom Mj tunjuk jalan Buat Duit Raya iaitu dengan cara Buat Duit Raya Dengan Shaklee!


Bisnes ni mudah saja. Anda...
-Tak perlu sewa kedai
-Tak perlu keluar modal tinggi
-Tak perlu buat penghantaran
-Buat Order melalui website


BESTKAN?
Asalkan anda ada smartphone dan internet dah boleh terus mula bisnes. Dan 100%  komitment anda untuk bisnes.

Dan anda boleh join dengan modal serendah RM 35 SAHAJA! Atau anda juga boleh collect order untuk dapat sertai bisnes Shaklee dengan ZERO MODAL.

Nak tahu caranya anda boleh pm MJ.


Dan kalau nak tahu bisnes Shaklee ni akan masuk bonus setiap 14 haribulan setiap bulan. Bonus tu macam gaji bulanan lah.

Dan ini contoh duit CASH yang dimasukkan ke dalam akaun bank kita setiap 14hb, bonus bergantung pada usaha kita bulan tu, usaha lebih bonus pun lebih lagi kita akan dapat.


 Memandangkan Hari Raya AidilFitri tahun 2023 ni jatuh pada 24 April, jadi kalau anda bermula bisnes sekarang gaji bonus anda akan masuk akaun bank pada 14haribulan depan, awal beberapa hari sebelum AIDILFITRI!😍

Dapat la merasa DUIT RAYA AWAL DARI SHAKLEE kalini😍 Sempat la nak guna duit bonus dari Shaklee untuk buat persiapan nak Raya.

Setakat 5 tahun MJ dalam bisnes Shaklee tak pernah Shaklee masukkan bonus lewat, kalau 14 hb jatuh pada hari cuti, gaji bonus akan masuk lebih awal dari 14hb.

Dan ini antara bonus Shaklee bayar kepada Mj sendiri, ada banyak jenis bonus yang ada dalam Shaklee. Antaranya ialah personal bonus, group personal bonus, 6 jenis leadership bonus, car bonus, dan lain lain bonus dan belum termasuk keuntungan runcit lagi. Banyak keuntungan yang anda boleh dapat dengan Shaklee.


Dan ini contoh bonus yang Shaklee bayar pada MJ.


"Saya berminat nak Buat Duit Raya dengan Shaklee Tapi Tak Pandai Berniaga, Macam mana ya"?


Jangan risau kami sediakan untuk anda!

Bahan Marketing seperti gambar, video, dan copywriting untuk anda guna.

Kelas Marketing juga disediakan. Anda akan dapat join kelas mingguan oleh Usahawan Shaklee yang terbukti berjaya dengan segala tips yang akan diberi kepada anda.

Anda akan dapat bimbingan oleh mentor which is MJ sendiri dan banyak lagi mentor yang berpengalaman yang dah berjaya dalam bisnes SHAKLEE.

Dan anda akan dimasukkan dalam group support bersama cirle orang yang sama sama nak berjaya. Welcome to Our Family 😍


JOM SERTAI KAMI SEKARANG!

JOM JADI SEBAHAGIAN DARI TEAM KAMI UNTUK SAMA SAMA BUAT DUIT RAYA DENGAN SHAKLEE & DAPAT DUIT RAYA AWAL DARI SHAKLEE!


BOLEH TEKAN SINI UNTUK JOIN😉

#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023









Comments

Popular posts from this blog

Mutiara Kata dari TG Sheikh Zainul Asri

  Assalamualaikum semua, insyaAllah entry kalini MJ ada nak share sedikit kata kata motivasi beserta perkongsian hasil dari Kuliah Tuan Sheikh Zainul Asri ☺️ Antara point penting secara ringkasnya ialah: ✅ Semakin nak jadi baik semakin banyak ujian ✅ Allah uji dengan kesenangan nak tengok kita bersyukur ke tidak ✅ Allah uji dengan kesusahan nak tengok kita bersabar atau tidak ✅Allah beri ujian untuk betulkan tujuan yang salah.Tujuan hanya untuk Allah Dan Rasul. ✅ Allah beri ujian tanda Allah sayang kat kita ✅ Diberi ujian ucap Alhamdulillah sebab Allah masih ingat kat kita ✅ Orang yang buat baik dengan tujuan tak baik dia sedang menempah kehidupan dunia yg tak dapat keredhaan Allah Dan kecelakaan di hari akhirat ✅ Sentiasa “betul dengan Allah” ✅ Banyak muhasabah diri dari melihat kesilapan org lain Dan sedikit tambahan perkongsian dari Mj sendiri, Kadang ada yang bertanya, "kenapa makin berubah nak jadi baik, makin diuji?"  Begitulah fitrah kehidupan, hidup memang akan diuj

Cara Dapatkan Cash Rebate & Vitamin Percuma dari Shaklee

  Hi! Assalamualaikum.. InsyaAllah entry kalini MJ akan share tentang Cara untuk dapatkan Cash Rebate & Vitamin Percuma dari Shaklee. Bestkan beli produk Shaklee , tiba tiba dapat pula duit. Tak ke pelik tu. Tak pernah lagi shopping mana mana tempat, dapat semula duit 😍. Lagi seronok nak membeli kan? Nak tahu lebih lanjut jommm MJ share antara Cara untuk anda dapatkan Cash Rebate dari Shaklee. 1. DAFTAR KEAHLIAN Yang pertama sekali anda perlu mendaftar sebagai Ahli Shaklee  dan dapatkan no id Shaklee anda. Selepas anda dah menjadi Ahli Shaklee barulah anda layak untuk mendapat Cash Rebate dari Shaklee.  2. BELIAN PRODUK SHAKLEE Untuk anda mendapat Cash Rebate dari Shaklee anda perlu buat belian minima RM 510 . Seperti dalam rajah dibawah ini, Cash Rebate yang anda boleh dapat minima bermula dari 5% sehingga 21%. Belian tidak semestinya dari anda seorang sahaja. Anda boleh mengajak rakan rakan atau saudara anda untuk membeli produk Shaklee. Anda hanya perlu share kebaikan produk y

Ramadhan Dengan Set Puasa Shaklee

    PENGALAMAN BERPUASA DENGAN SET PUASA SHAKLEE Bismillahirahmanirahim... BERPUASA DENGAN ESP Pengalaman Mj berpuasa dengan Set Puasa Shaklee bermula pada tahun 2018, Produk pertama sekali MJ cuba masa tu ESP. Tak sangka bila minum ESP perut memang tak meragam. Kalau nak tahu sebelum MJ kenal produk Shaklee, MJ ada masalah "GASTRIK". Asal puasa je pedih ulu hati, pedih perut, kadang sampai muntah. Memang lembik je badan sepanjang hari puasa, badan pun tak bermaya, rasa nak baring je.😖 Alhamdulillah bila kenal produk Shaklee, Sahur dengan ESP pun perut boleh tahan lapar sampai berbuka. Mudah je kadang tak berasap dapur sebab kami suami isteri shake protein ESP je pagi pagi, berbuka baru masak untuk makan berbuka. Alhamdulillah kesan yang sangat baik pada badan MJ bila minum ESP pada bulan puasa, Kesannya badan MJ rasa 👇 💕Badan bertenaga 💕Susu badan meriah 💕Hilang masalah gastrik 💕Perut selesa kenyang lama Awal awal tu rasa macam "eh betul ke kenyang perut ni minum