Skip to main content

Hari Raya Open House


 


Assalamualaikum Salam Syawal! 

Kita Hari Raya Aidilfitri 30 hari, selagi belum habis 30 hari selagi tu ada jemputan 'Hari Raya Open House'. Meraikan Syawal adalah pada hari raya pertama tetapi hari yang seterusnya menjadi satu adat dalam masyarakat kita. Kita sebagai Umat Islam ingin meraikan jemputan tuan rumah untuk mengeratkan silaturahim dan ukhwah dibulan mulia ini. 

Disamping memenuhi jemputan, berpada pada dalam pengambilan makan, kadang pasti terlajak terlebih makan, terlebih kalori seharian, makanya berat pun bertambah. Mujur ada Shaklee yang membantu untuk berat maintain walaupun memenuhi jemputan Open House di Hari Raya.


Jom Mj share antara supplement yang membantu anda untuk memastikan berat anda kekal maintain dan tidak bertambah di hari Raya ini.



1. HERBLAX


Herblax membantu pelawasan usus anda. Kalau di pagi hari anda makan berlebihan, di waktu malam, pastikan anda mengambil herblax 3-4 biji sebelum tidur. InsyaAllah keesokkan paginya , anda akan 'flush out' seharian apa yang anda makan. Perut akan rasa lebih ringan. Berat pun tak jadi nak naik sebab dah flush out semua yang anda makan. Dan untuk anda yang mengalami masalah perut buncit juga sangat sesuai untuk mengambil herblax.





2. OMEGA GUARD


Omega guard adalah agen pembakar lemak. Pastikan anda mengambil 3 biji setiap kali selepas makan tengahari atau makan malam. Ia akan membantu bakar lemak degil pada badan anda. Omega guard juga membantu tingkatkan metabolisma badan, jadi ia membantu pembakaran kalori yang lebih cepat. Selain membantu membakar lemak, Omega guard juga bagus untuk mengawal kolestrol.




3.LECITHIN



Lecithin ialah asid lemak dan berfungsi sebagai pengemulsi. Ia boleh mengapungkan minyak dan lemak dan menghalangnya daripada bercampur daripada bahan lain. Lecithin juga dikenali mampu mengawal paras kolestrol. Lecithin juga membantu anda untuk menurunkan berat badan jika diamalkan secara konsisten. Jadi jangan skip semasa di hari Raya ini ya.



Jadi tak ada masalah untuk anda hadiri Open House dihari Raya ini, kawal portion dalam pemakanan, dan jangan skip pengambilan suplimen Shaklee, insyaAllah berat anda tidak akan naik mendadak dan kekal sihat. Untuk anda yang nak turunkan berat badan boleh juga cuba Set Hello New You dari Shaklee, lengkap dengan protein sebagai meal replacement, suplimen untuk bakar lemak dan suplimen yang membantu perlawasan yang lebih lancar.



Bagi anda yang ingin mendapatkan suplimen Shaklee boleh contact MJ di 017-4032409 atau tekan DISINI. Anda boleh dapatkan free consultation dari Mj , Mj akan guide cara pengambilan dan boleh cadangkan suplimen yang sesuai dan terbaik untuk anda.😉


#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023


Comments

Popular posts from this blog

Mutiara Kata dari TG Sheikh Zainul Asri

  Assalamualaikum semua, insyaAllah entry kalini MJ ada nak share sedikit kata kata motivasi beserta perkongsian hasil dari Kuliah Tuan Sheikh Zainul Asri ☺️ Antara point penting secara ringkasnya ialah: ✅ Semakin nak jadi baik semakin banyak ujian ✅ Allah uji dengan kesenangan nak tengok kita bersyukur ke tidak ✅ Allah uji dengan kesusahan nak tengok kita bersabar atau tidak ✅Allah beri ujian untuk betulkan tujuan yang salah.Tujuan hanya untuk Allah Dan Rasul. ✅ Allah beri ujian tanda Allah sayang kat kita ✅ Diberi ujian ucap Alhamdulillah sebab Allah masih ingat kat kita ✅ Orang yang buat baik dengan tujuan tak baik dia sedang menempah kehidupan dunia yg tak dapat keredhaan Allah Dan kecelakaan di hari akhirat ✅ Sentiasa “betul dengan Allah” ✅ Banyak muhasabah diri dari melihat kesilapan org lain Dan sedikit tambahan perkongsian dari Mj sendiri, Kadang ada yang bertanya, "kenapa makin berubah nak jadi baik, makin diuji?"  Begitulah fitrah kehidupan, hidup memang akan diuj

Cara Dapatkan Cash Rebate & Vitamin Percuma dari Shaklee

  Hi! Assalamualaikum.. InsyaAllah entry kalini MJ akan share tentang Cara untuk dapatkan Cash Rebate & Vitamin Percuma dari Shaklee. Bestkan beli produk Shaklee , tiba tiba dapat pula duit. Tak ke pelik tu. Tak pernah lagi shopping mana mana tempat, dapat semula duit 😍. Lagi seronok nak membeli kan? Nak tahu lebih lanjut jommm MJ share antara Cara untuk anda dapatkan Cash Rebate dari Shaklee. 1. DAFTAR KEAHLIAN Yang pertama sekali anda perlu mendaftar sebagai Ahli Shaklee  dan dapatkan no id Shaklee anda. Selepas anda dah menjadi Ahli Shaklee barulah anda layak untuk mendapat Cash Rebate dari Shaklee.  2. BELIAN PRODUK SHAKLEE Untuk anda mendapat Cash Rebate dari Shaklee anda perlu buat belian minima RM 510 . Seperti dalam rajah dibawah ini, Cash Rebate yang anda boleh dapat minima bermula dari 5% sehingga 21%. Belian tidak semestinya dari anda seorang sahaja. Anda boleh mengajak rakan rakan atau saudara anda untuk membeli produk Shaklee. Anda hanya perlu share kebaikan produk y