Skip to main content

Tips Kurus dengan Set Hello New You




Assalamualaikum hi Semua! 

InsyaAllah entry kalini MJ akan share TIPS KURUS DENGAN SET HELLO NEW YOU. Kalau nak tahu sebelum ni MJ dah berjaya turun 12kg dengan Shaklee. Dan yang terbaru Mj ada join program bersama Geng DETOX Shaklee semasa seminggu sebelum Ramadhan 2023 dan bersambungan semasa sebulan Ramadhan.


 Kalau sebelum ni berat Mj stuck di angka yang sama, tapi bila join program detox baru lah nampak perubahan di penimbang berat dan Mj berjaya turun lagi 5 KG. Dan total keseluruhan berat yang MJ dah turun ialah sebanyak 17KG! Alhamdulillah banyak kan? Feeling happy sangat sebab badan rasa makin ringan, makin fit nak bergerak, nak buat senaman dan aktiviti harian.


Jom MJ share rutin apa yang MJ buat semasa turun extra 5kg!

Masa program detox Shaklee, seminggu pertama boleh makan ikut jadual yang diberi, NO FAST FOOD, NO MAKANAN & MINUMAN MANIS, Jadual seperti berikut 👇


HARI PERTAMA - SALAD / SAYUR HIJAU BERDAUN

HARI KEDUA - SUP SAYUR HIJAU

HARI KETIGA - SALAD/ SAYUR WARNA WARNI

HARI KEEMPAT - MENU HARI 3 + PROTEIN SHAKE SHAKLEE

HARI KELIMA - MENU SAMA HARI KE 4

HARI KEENAM - DIET SUKU SUKU SEPARUH

HARI KETUJUH - SAMA SEPERTI MENU HARI KEENAM





Mula rasa macam boleh ke ni makan sayur je hari permulaan tu. Sejujurnya MJ bukan sejenis yang makan sayur😂 Memang tak healthy langsung kan haha sebab tu Mj ambil suplimen untuk cukupkan nutrisi seharian. Tapi Alhamdulillah semuanya 'mindset je'. Boleh ja sebenarnya Mj habiskan menu sayuran setiap hari. Dan tipsnya kena betul betul tekad dan berdisiplin baru akan nampak hasil. 


Dan juga disamping MJ buat detoks, Mj juga ambil suplimen dari Shaklee untuk menyokong lagi penurunan berat badan. MJ ambil Set Hello New You dari Shaklee. Dan memandangkan Set ni tengah promo dengan harga tak masuk akal, jadi MJ pun grab dan consume sepanjang proses penurunan berat badan. 


Dan yang bestnya grab set ni Shaklee bagi free health check. Health Check ni kalau nak buat kat hospital swasta mau kos beribu, tapi grab set Shaklee Mj dapat buat free jer. Baru datang keinsafan bila tengok graf lemak degil pada organ tu dah tinggi sangat. Baru ada kesedaran nak tekad turun berat badan.

Jom Mj share apa yang ada dalam SET HELLO NEW YOU SHAKLEE. Kesemuanya ada 4 item iaitu CINCH COKLAT, OMEGA, LECITHIN & HERBLAX. Dan satu lagi protein shake free untuk setiap belian Set Hello New You. Jom baca kelebihan setiap produk 👇



 Cinch Chocolate 

Kaya dengan protein dan "LEUCINE" . Badan kita tidak dapat hasilkan leucine dan mesti diperolehi daripada sumber pemakanan. Dan kajian mendapati lecuine membantu penghasilan otot, menyokong pertumbuhan otot tanpa lemak, Menyokong pemulihan otot dan mengurangkan keletihan otot selepas bersenam. Cinch Shake juga dibuat sebagai "meal replacement" yang menggantikan makan pagi/malam.


Omega Guard
Omega Guard bertindak dengan menyingkirkan lemak lemak dibadan. Disamping itu juga  Omega mengandungi fatty acid yang mengawal pelbagai jenis hormon di dalam badan termasuklah hormon LEPTIN yang berfungsi mengawal selera makan dan mengawal rasa lapar.


Lecithin
Lecithin untuk mengemulsi atau memecahkan lemak. Lecithin akan membakar lemak lebih cepat jika disertakan dengan senaman. Lecithin juga dapat membantu pembakaran lemak dengan lebih cepat.


Herblax
Campuran proprietari Herblax termasuk daun senna yang digunakan secara tradisional sebagai laksatif semula jadi. Merancang pergerakan usus untuk melancarkan proses perkumuhan semulajadi tubuh. Untuk kurus Herblax membuat pembersihan usus dengan sangat lancar.

Dan seriously korang kena try sebab memang membantu untuk perut lebih kenyang, mudah nak membuang dan bantu kick lelemak korang.


Dan bulan ni ada PROMOSI guys! Belian Hello New You Set akan dapat FREE CINCH SHAKE VANILA 1 TONG yang bernilai RM 190 . Dan bukan tu je korangg..

Setiap belian juga akan dapat
-FREE KEAHLIAN . Kalau ikutkan jadi ahli perlu bayar RM 35 Tapi untuk belian Hello New You akan dapat Keahlian secara PERCUMA! Shaker pun FREE!

Postage juga PERCUMA

HARGA ASAL UNTUK HELLO NEW YOU SET RM 441



PROMOSI hanya RM 353 untuk 5 item produk.


Dan jika anda  berminat nak turun berat badan dengan Set Kurus Shaklee boleh klik SINI. Mj akan bantu dan guide anda dan Mj juga akan beri FREE EBOOK eksklusif untuk anda yang nak turunkan berat badan.


#BLOGMEGASHAKLEE
#SHAKLEETHRIVE2023
#SHAKLEETRIUMPH2023

Comments

Popular posts from this blog

4 Vitamin Terbaik Untuk Kulit

VITAMIN KULIT Apabila usia makin meningkat, kulit akan semakin menipis, kulit juga akan mula naik tompok pigmensi, kulit juga makin berkurang kolagen jadi kulit semakin tidak anjal. Kulit makin kusam tidak bermaya dan sebagainya. Selain dari penjagaan kulit dengan rutin penjagaan kulit dengan pencuci muka, pelembab, krim malam dan sebagainya. Tahukah anda terdapat beberapa jenis vitamin yang juga boleh membantu menghasilkan kulit yang lebih sihat dan cantik dari dalaman😉 Jom kita tengok ... VITAMIN A Vitamin A merupakan antioksidan yang tinggi dan boleh didapati dalam makanan yang kaya dengan beta-carotene dan provitamin A carotenoids. Vitamin A dapat menghalang radikal bebas daripada merosakkan kolagen dalam kulit lalu menyumbang kepada garis-garis halus serta kulit kendur. Kebanyakkannya dermatologi sendiri akan mencadangkan pengambilan vitamin A untuk atasi masalah penuaan kerana Vitamin A mempunyai sifat 'Anti Aging'. Kajian menunjukkan Vitamin A dapat merangsang pengelua

Tips Kurus Dengan Cepat

  TIPS KURUS DENGAN CEPAT Terdapat banyak jenis kaedah untuk menurunkan berat badan. Contohnya diet intermittent fasting, diet suku suku separuh , diet keto, detoks, diet atkins dan sebagainya. Macam Mj sendiri juga amalkan kaedah intermittent fasting dan diet suku suku separuh untuk turunkan berat badan. Berat Mj pernah naik mendadak sehingga 90KG! Alhamdulillah Mj berjaya turun berat sebanyak 16kg.  Dalam banyak banyak tips, mesti korang nak tahu cara nak kurus dengan cepat kan? Jom Mj share 6 tips kurus dengan cepat mengikut pengalaman Mj sendiri. 1. KURANGKAN PENGAMBILAN KALORI Salah satu tips berkesan untuk kurus dengan cepat ialah dengan kurangkan pengambilan kalori harian. Contohnya badan kita perlukan 1300 kalori, kita perlu mengambil 1000-1300 kalori sahaja untuk membantu turunkan berat badan. Jika mengambil lebih dari kalori harian maka berat akan semakin naik dan tidak terjadi pembakaran lemak dalam tubuh. Boleh download apps untuk memudahkan mengira kalori yang diambil dala

Bisnes Online Terbaik Di Malaysia

   BISNES ONLINE TERBAIK DI MALAYSIA Rata - rata masyarakat harini banyak menjalankan bisnes online kerana prosesnya yang mudah hanya dihujung jari sahaja dan tanpa perlu buka kedai secara fizikal. Dan bisnes ini boleh dilakukan dimana mana dan bila bila masa sahaja. Ada banyak pilihan bisnes online yang boleh dilakukan. Tetapi bukan semua bisnes sesuai untuk semua, ada juga bisnes yang menggunakan modal yang tinggi dan tidak sesuai untuk masih baru nak mencuba ceburi dalam bisnes online. Jom Mj nak share antara bisnes online terbaik di Malaysia Sejak dari 2015 lagi Mj dah ceburi dalam bisnes online. Macam macam bisnes Mj dah pernah buat, tetapi bisnes yang paling lama dan setia sampai sekarang ialah bisnes Shaklee. Mj bermula bisnes Shaklee bermula pada Januari 2018, dan Alhamdulillah Mj masih menerima bonus dari Shaklee sehinggalah sekarang 2023. Nak tahu apa yang menyebabkan Mj memilih bisnes Shaklee dan setia sehingga harini? Jom baca 😉 BISNES ZERO KERUGIAN Benda pertama sekali b