Skip to main content

Insentif Shaklee Malaysia



Assalamualaikum Hi. Kalau sebelum ni MJ ada share tentang
Bisnes Online Terbaik Di Malaysia. MJ ada share tentang insentif Shaklee 3C yang ada dalam Shaklee iaitu Cash Bonus, Car Bonus, Conference Trip yang ada dalam Shaklee.

Kalau dulu MJ join bisnes Shaklee MJ tak tahu banyak peluang yang Shaklee tawarkan, Tapi bila dah tahu, dah kaji semua peluang yang Shaklee tawarkan lagi rasa bersemangat nak kejar setiap peluang yang ada.

Dan lebih menarik ada goodnews dari Shaklee, ada program baru untuk semua Pengedar Shaklee . Shaklee menawarkan Insentif Shaklee dengan Bonus Extra RM600!

Program ini layak untuk minima di rank Supervisor sahaja. Apa tu Supervisor?




Jika anda join Shaklee automatik anda adalah 'distributor'. Dan apabila anda buat jualan sebanyak RM 10, 000 , Anda akan dapat naik di rank SUPERVISOR dalam Shaklee dengan pendapatan minima RM 1500. Supervisor adalah 'business leader' di rank pertama dalam Shaklee. Rank ini adalah seperti pangkat. Dan Rank tertinggi dalam Shaklee ialah Master Coordinator.



Untuk mendapat pendapatan minima 4 angka dan rank Supervisor perlu capai jualan RM 10,000 bersamaan 3000 uv (point) dan untuk maintain dapat pendapatan 4 angka bulan seterusnya hanya perlu buat jualan sebanyak minima RM 8000 bersamaan 2500 uv. Dan apabila mencapai 2500 uv anda layak untuk mendapat Cash Bonus dari Shaklee sebanyak 21%.

Program Insentif RM 600 dari Shaklee ini sempena cycle baru . Ianya untuk membantu business leader kembangkan lagi empayar dengan lebih kukuh. Program ini bermula dari bulan April, Mei dan Jun 2023. Jika anda yang berjaya rank up sebagai Supervisor capai bonus 21%, dan maintain 2 bulan berturut anda layak untuk mendapat Cash Reward RM 600 dari Shaklee.

Bayangkan anda terima Cash bonus dari Shaklee

April - RM 2000
Mei   - RM 2000
Jun  -  RM 2000

dan Shaklee akan bagi EXTRA RM 600. TOTAL pendapatan yang anda boleh terima sebanyak RM 6600!

Banyak tu, macam macam boleh buat. Boleh beli keperluan anak anak, sedikit sebanyak boleh membantu kewangan keluarga. Tambahan dengan keadaan ekonomi yang tak berapa stabil, dapat duit extra banyak macam ni pun dah bersyukur sangat sebab boleh membantu suami serba sedikit untuk surirumah macam MJ ni. 

Kalau anda yang bekerja buat Shaklee, ada 2 pendapatan yang anda akan terima. Bestnyaa! Tengah bulan gaji dari Shaklee, hujung bulan gaji hakiki anda. Double keuntungan untuk anda!


Dan ada beberapa kategori yang layak untuk join INSENTIF CASH REWARD DARI SHAKLEE iaitu :


KATEGORI NON LEADER

Untuk kategori non leader. Yang masih di rank DISTRIBUTOR atau Pengedar Shaklee yang belum rank up mana mana rank, Anda hanya perlu rank up di rank Supervisor pada bulan APRIL dan maintain effective ( buat jualan minima RM 8000) selama 2 bulan berturut-turut iaitu pada bulan MEI & JUN. Dan Shaklee akan masukkan RM 600 EXTRA pada anda pada bulan seterusnya iaitu pada bulan OGOS!


KATEGORI LEADER YANG TIDAK EFFECTIVE

Untuk kategori leader yang rank up bemula APRIL 2022 sehingga DISEMBER 2023 tetapi anda tidak effective leader, anda juga layak untuk join program ini. Anda cuma perlu effective semula di appointed Rank bermula bulan April 2023 dan effective selama 2 bulan berturut . Kategori ini layak untuk leader di rank SUPERVISOR DAN SENIOR SUPERVISOR sahaja.


KATEGORI LEADER EFFECTIVE ( SUPERVISOR & SR SUPERVISOR SAHAJA)

Untuk kategori leader yang effective bermula dari April 2022- Disember 2022. Anda perlu move up rank dari appointed rank anda dan effective 2 bulan berturut anda juga layak untuk mendapat CASH REWARD RM 600 dari Shaklee. Contohnya anda rank up dan effective sepanjang April-Disember di rank Supervisor/Sr Supervisor, pada bulan April anda perlu rank up rank Senior Supervisor/ Coordinator dan effective 2 bulan berturut.Dan bulan seterunya anda akan terima insentif Shaklee Cash Reward sebanyak RM 600.


Bagaimana nak dapatkan Insentif Shaklee bagi yang belum mendaftar sebagai ahli Shaklee?


1. Anda perlu daftar sebagai Ahli Shaklee dengan yuran RM 35 sahaja. Atau untuk mendapatkan keahlian percuma anda boleh buat belian dengan minima RM 350 dan automatik anda akan dapat join Ahli secara PERCUMA. JIMAT RM 35!

ATAU anda boleh dapatkan PROMO APRIL & MEI DARI SHAKLEE

HANYA BELIAN RM 99 ANDA AKAN DAPAT FREE KEAHLIAN DAN 2 BEST SELLER SHAKLEE IAITU ESP & VITAMIN C. Berminat nak dapatkan SET RAHMAH boleh TEKAN SINI






Jadi kalau anda berminat nak join dapatkan insentif dari Shaklee jom daftar sebagai Ahli Shaklee sekarang.Banyak lagi peluang yang anda bakal terima dari Shaklee. Jom sertai kami dan bina empayar anda bermula harini.



#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023











Comments

  1. Alhamdulillah .. dapat peluang besarkan group dengan insentif nih. Tarik peluang yang ada untuk team. Time kasih master

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Mutiara Kata dari TG Sheikh Zainul Asri

  Assalamualaikum semua, insyaAllah entry kalini MJ ada nak share sedikit kata kata motivasi beserta perkongsian hasil dari Kuliah Tuan Sheikh Zainul Asri ☺️ Antara point penting secara ringkasnya ialah: ✅ Semakin nak jadi baik semakin banyak ujian ✅ Allah uji dengan kesenangan nak tengok kita bersyukur ke tidak ✅ Allah uji dengan kesusahan nak tengok kita bersabar atau tidak ✅Allah beri ujian untuk betulkan tujuan yang salah.Tujuan hanya untuk Allah Dan Rasul. ✅ Allah beri ujian tanda Allah sayang kat kita ✅ Diberi ujian ucap Alhamdulillah sebab Allah masih ingat kat kita ✅ Orang yang buat baik dengan tujuan tak baik dia sedang menempah kehidupan dunia yg tak dapat keredhaan Allah Dan kecelakaan di hari akhirat ✅ Sentiasa “betul dengan Allah” ✅ Banyak muhasabah diri dari melihat kesilapan org lain Dan sedikit tambahan perkongsian dari Mj sendiri, Kadang ada yang bertanya, "kenapa makin berubah nak jadi baik, makin diuji?"  Begitulah fitrah kehidupan, hidup memang akan diuj

Cara Dapatkan Cash Rebate & Vitamin Percuma dari Shaklee

  Hi! Assalamualaikum.. InsyaAllah entry kalini MJ akan share tentang Cara untuk dapatkan Cash Rebate & Vitamin Percuma dari Shaklee. Bestkan beli produk Shaklee , tiba tiba dapat pula duit. Tak ke pelik tu. Tak pernah lagi shopping mana mana tempat, dapat semula duit 😍. Lagi seronok nak membeli kan? Nak tahu lebih lanjut jommm MJ share antara Cara untuk anda dapatkan Cash Rebate dari Shaklee. 1. DAFTAR KEAHLIAN Yang pertama sekali anda perlu mendaftar sebagai Ahli Shaklee  dan dapatkan no id Shaklee anda. Selepas anda dah menjadi Ahli Shaklee barulah anda layak untuk mendapat Cash Rebate dari Shaklee.  2. BELIAN PRODUK SHAKLEE Untuk anda mendapat Cash Rebate dari Shaklee anda perlu buat belian minima RM 510 . Seperti dalam rajah dibawah ini, Cash Rebate yang anda boleh dapat minima bermula dari 5% sehingga 21%. Belian tidak semestinya dari anda seorang sahaja. Anda boleh mengajak rakan rakan atau saudara anda untuk membeli produk Shaklee. Anda hanya perlu share kebaikan produk y

Hari Raya Open House

  Assalamualaikum Salam Syawal!  Kita Hari Raya Aidilfitri 30 hari, selagi belum habis 30 hari selagi tu ada jemputan ' Hari Raya Open House '. Meraikan Syawal adalah pada hari raya pertama tetapi hari yang seterusnya menjadi satu adat dalam masyarakat kita. Kita sebagai Umat Islam ingin meraikan jemputan tuan rumah untuk mengeratkan silaturahim dan ukhwah dibulan mulia ini.  Disamping memenuhi jemputan, berpada pada dalam pengambilan makan, kadang pasti terlajak terlebih makan, terlebih kalori seharian, makanya berat pun bertambah. Mujur ada Shaklee yang membantu untuk berat maintain walaupun memenuhi jemputan Open House di Hari Raya. Jom Mj share antara supplement yang membantu anda untuk memastikan berat anda kekal maintain dan tidak bertambah di hari Raya ini. 1. HERBLAX Herblax membantu pelawasan usus anda. Kalau di pagi hari anda makan berlebihan, di waktu malam, pastikan anda mengambil herblax 3-4 biji sebelum tidur. InsyaAllah keesokkan paginya , anda akan 'flush ou